
Utegymmet med alla sin nya träningsredskap är redo för träning.
Stadmiljöförvaltningens projektledare Joakim berättade att allt är klart och att det under hösten kommer växtlighet och belysning.
Vi i BGU är glada för att ett av våra fokusområden – Ökad hälsa – nu har kommit ett steg längre. Det finns ett offentligt gym!
Nu hoppas vi att vår Natur och Friluftsgrupp gör en nystart och börjar presentera områdets alla vandrings- och cykel leder samt lägger till den del nya.
Tipsar nu också om Aktivitesrundorna som finns runt Tyrsjön, Bergums Fritidslantgård och Björsjöås Vildmark















